23 Jan
23Jan

אז לאחר שהבנו מה זאת מערכת מיני VRF ( למי שעוד לא קרא את הפוסט על מה זה מיני VRF מצרף לכם קישור כאן ) מתי נדע שזאת המערכת שמתאימה לנו?
אחד היתרונות הכי גדולים של מיני VRF זה שיש לו מנוע אחד בחוץ. אם יש לנו מסתור קטן שמגביל אותנו למנוע אחד ( מאד נפוץ ) - אנחנו נישאר עם 2 אופציות עיקריות , מיני VRF ואופציה שנייה מיני מרכזי.
אם בנוסף , חשוב לנו שיהיה מיזוג עם שליטה בטמפ' בכל חדר , שקט , וחסכוני בחשמל - כנראה שמיני VRF זאת האופציה. מנגד , אם מדובר בדירה להשקעה שאנחנו מנסים לצמצם בהוצאות כמה שיותר - מיני VRF זאת לא האופציה בשבילכם. אמנם מערכת מיני VRF היא מצוינת , אך היא יקרה ב-15 עד 20 אלף שח ממיני מרכזי סטנדרטי ( מדובר על דירות מגורים ) כך שזה גם משהו שכדאי לקחת בחשבון.
מקרה נוסף הוא בווילות ובחללים גדולים למיזוג , ששם יש לנו מספר רב של יחידות פנים , ואין מספיק מקום טכני כדי לשים עשרות של מנועים. שוב בא לידי ביטוי היתרון של מנוע אחד שיכול לשאת מספר יחידות פנים.
עוד מקרה הוא שנרצה להשתמש במגוון יחידות שיש למיני VRF , לדוגמא נרצה לתת מיזוג חזק מעל המטבח ולא ניתן להעביר לשם תעלות שרשוריות של מיני מרכזי.

הלחמת חנוכייה

מחשבון הצעת מחיר VRF

השוואת פתרונות מיזוג

מזגן מיני VRF חנוכייה בדירת 5 חדרים תל אביב , הדגמה על מערכת מותקנת

סרטון הסבר מדוע לא לעשות ערמת מנועים במסתור כביסה

פרויקטים לדוגמא מערכות מיזוג VRF

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.