מערכות מיזוג אויר מתקדמות
בעידן ההתחממות הגלובלית בו אנו חיים כיום, חשיבות מערכת המיזוג בבית גדולה ביותר. ביחוד במדינה שלנו בה האקלים ברוב חודשי השנה - חם ביותר. לכן כאשר אנחנו מתכננים רכישה של דירה חדשה/יד שנייה, מרכיב זה חייב להילקח בחשבון. ישנם מגוון רחב של מערכות מיזוג אויר לבית, לכן ההתלבטות בבחירת מערכת המיזוג האופטימלית ,גדולה ביותר. במערכות המיזוג הקימות היום יש מגוון גדול מאוד של דגמים וסוגים שונים של מזגנים.
  • מזגנים מיני מרכזים מהדור הישן ( ON/0FF ), 
  • ומזגנים מיני מרכזיים ( INVERTER) - מהדור החדש.
  • מזגנים מפוצלים עליים בודדים  ( ON/0FF ).
  • מזגנים מפוצלים בודדים / מולטי ( INVERTER).
  • מזגנים מולטי אינוורטר בשילוב של 2 הסוגים ( מפוצל, מיני מרכזי ).
  • מזגנים מולטי אינוורטר מיני VRF.
שיטת המיזוג האופטימלית לדעתי כיום (08/17 ) היא:  מערכת מיזוג מיני VRF אשר לה יש מנוע אחד גדול מסוג אינוורטר (במקום 2 ויותר מנועים במערכת מולטי אינוורטר) עם מגוון גדול של יחידות פנים לסלון ולחדרים. ללא ספק מערכת זו עדיפה על מערכת מיזוג המיני מרכזי הנפוצה מאוד. למעשה מערכת זו תחליף בסופו של דבר את מערכות המיזוג הישנות יותר. נכון להיום היא התחילה להיכנס לשוק של הדירות החדשות, אומנם מחירה עדיין גבוהה יחסית, אבל המחיר שלה ילך וירד בדומה לכל מוצר טכנולוגי חדש.
3 היתרונות הבולטים שלה בהשוואה למערכת מיזוג מיני מרכזית הם:
1. אין שינוי בספיקות האוויר בחדרים ובסלון בגלל שיש הפרדה מוחלטת בין יח' הפנים ( לכל חדר יש מזגן נפרד משלו)
2. הטמפרטורה המבוקשת בכל חדר תתקבל ללא קשר בהפעלה של המזגנים בחדרים האחרים ובסלון ובמטבח.
3. האוויר חוזר מתקבל מכל חדר בנפרד
 מערכת המיני מרכזי אינוורטר היינה מערכת טובה . המזגן הוא בטכנולוגיה המתקדמת ביותר כיום, ומאוד חסכוני בחשמל. בשילוב עם מערכת דמפרים "חכמה" הוא נותן גם פתרון בהחלט טוב וחסכוני למיזוג הבית. העלות שלו אומנם יקרה אבל בסופו של דבר משתלמת מאוד. מערכת המיזוג מסוג מיני VRF נחשבת כיום למערכת המיזוג המתקדמת ביותר. במזגן ה VRF ניתן להתחבר להכנה של הצנרת שהקבלן נתן בפרוזדור/אמבטיה למיני מרכזי (3/4+3/8),- וממנה להתפצל למאיידם בחדרים - ע"י מרכזייה מיוחדת (מולטי בוקס), במזגן מולטי אינוורטר הקטן יש צורך להעביר לכל מאייד צנרת בנפרד עד למנוע בחוץ( לא ניתן להשתמש בהכנה למיני ). חשוב לציין שמערכת המיני VRF  עדיין לא נפוצה כל כך בשוק הפרטי בעיקר בגלל המחיר הגבוה.

      מחשבון הצעת מחיר למולטי אינוורטר,VRF

View Fileקטלוג למיזוג אויר TADIRAN VRF BOX  

     למילוי פרטים לקבלת הצעת מחיר - לחץ כאן

השוואת פתרונות מיזוג